Tuesday, December 25, 2012

..mohon dengan sangat..

Bismillah..

Ya Allah
Aku ini insan yang kalah..
Balutlah hatiku yang terbelah..
Juga terpisah-pisah..

Ya Allah
Hanya pada Mu aku meminta..
Dan hanya pada Mu ku memohon..
Mohon dengan sangat..

Ya Tuhanku..
Apa lagi yang salah dariku..
(tunjukkanlah salahku Ya Allah)
Bersujudku mohon kepada Mu..
Ampuni dosaku..

Ya Tuhanku..
Hanya engkau yang dapat mengerti..
Kesepian yang merobek diri..
Ku tak tahan lagi..

Ya Allah..
Jangan biarkan aku terpisah..
Terjerat dalam pusara rindu..
Rahasia kasih Mu..

Ya Allah..
Kepada Mu aku menyeru..
Ku mohon jangan pisahkan aku..
Mohon dengan sangat..

atau sebenarnya aku lah yang selalu menjauhkan diri dari-Nya..
seolah2 aku tidak mencintai-Nya..T_T
''berfikirlah bila waktu yang awak rasa Allah jaga sangat awak,
insyaAllah, kalau awak berfikir, awak akan tahu..kita tak kan sedar
Allah jaga kita kalau kita tak berfikir..penjagaan Dia melebihi dari 
penjagaan seorang ayah.."
-Good Things-

Wallahu`alam..

No comments:

Post a Comment